Informatie voor klanten

 

Bij HaarfijnShop.nl kunt u op elk gewenst moment winkelen, 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

 

Let op! Het is NIET mogelijk uw bestelling op een adres buiten Nederland te laten bezorgen.


Het bestellen van een product gaat heel eenvoudig:

Producten zoeken:
Via de categorieën aan de linkerzijde van de webwinkel kunt u artikelen zoeken op merknaam- of artikel groep (shampoos, conditioners en styling & finish, etc. etc.)

Als u voor een merk- of artikelgroep heeft gekozen kunt u weer kiezen uit sub-categorieën.
Deze sub-categorieën kunnen bestaan uit (sub)-merknamen, of gesorteerde artikelgroepen.
U kunt deze categorieën aanklikken om te zoeken op merknaam of een artikel in een gesorteerde artikelgroep.

In onze webwinkel vind u ook aanbiedingen en koopjes, door op “Aanbieding” of “Op is Op” te klikken, krijgt u direct alle aanbiedingen of koopjes in één overzicht, door op een artikel te klikken komt u direct bij dit artikel uit.

Bestellen:
Het bestellen van een product- of artikel gaat als volgt:

• Klik op het artikel van uw keuze, hier kunt u ook het gewenste aantal aangeven.
• Selecteer eventueel de beschikbare opties, en plaats het artikel vervolgens in het winkelmandje door op de knop “Toevoegen aan winkelmandje” te klikken.
• U kunt nu de keuze maken tussen “Verder winkelen” of “Afrekenen”
• Als u kiest voor “Verder winkelen” kunt u altijd nog terugkeren naar uw winkelmandje door rechts bovenin op “Inhoud winkelmandje” te klikken, of op de button met de afbeelding van een winkelmandje. U kunt uw bestelling hier ook wijzigen.
• Als u klaar bent met winkelen, klikt u op “Afrekenen”. Bij het afrekenen word gevraagd of u een nieuwe of bestaande klant van HaarfijnShop.NL bent.
• Als bestaande klant kunt u direct inloggen met uw e-mail adres en wachtwoord met het account die u eerder al heeft aangemaakt.

Indien u nog niet eerder heeft besteld dient u eerst een account aan te maken alvorens u een bestelling kunt plaatsen.
• Na het inloggen, of aanmaken van een account, doorloopt u vervolgens de stappen van het bestelproces, waarbij u uit verschillende verzend- en betaalmogelijkheden kunt kiezen.
• Hierna is uw bestelling geplaatst en ontvang u van ons per e-mail een orderbevestiging.
• Via e-mail word u op de hoogte gehouden van uw bestelling.

 

Betalen:

U kunt bij de HaarfijnShop.NL op de volgende manieren betalen:

 

Vooruitbetaling en betaling via IDEAL

 

Vooruitbetaling:

U kunt het totaalbedrag overmaken op rekeningnummer NL77INGB 65.54.05.712  t.n.v. Haarfijn Kappers BV te Utrecht onder vermelding van uw bestelnummer. Wij gaan tot verwerking van de bestelling over na ontvangst van de betaling. Indien het volledige orderbedrag niet binnen 7 dagen na de besteldatum is voldaan, wordt uw bestelling bij ons geannuleerd. Houdt u rekening met de verwerkingstijd bij de banken.

 

Betaling via iDEAL
Wij versturen uw bestelling direct na ontvangst van uw betaling, mits uw bestelling uiteraard voorradig is. De betaling staat direct bijgeschreven op de rekening van HaarfijnShop.NL/Haarfijn Kappers BV.

iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

  1. iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig.

  2. Betalen met iDEAL kan meteen, u hoeft zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.

  3. U kunt iDEAL direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschotbankiers.

  4. iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.

  5. U houdt constant controle en overzicht op uw betaling, de iDEAL betaling wordt meteen verwerkt en zichtbaar in uw rekeningoverzicht.

  6. Uw naam en rekeningnummer worden pas aan HaarfijnShop verstrekt nadat u de betaling heeft goedgekeurd. Anders dan bij creditcard-betalingen houdt u zo zelf controle over de verstrekking van deze persoonlijke gegevens.

Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:

  1. U bestelt een product

  2. Kies iDEAL als betaalmethode

  3. Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt

  4. U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank

  5. De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld

  6. Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed

  7. U ontvangt een bevestiging van uw bank

  8. U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!

Levering:

Bestellingen worden gebruikelijk binnen 2 tot 3 werkdagen verzonden, maar uiterlijk binnen 10 werkdagen, mits de artikelen voorradig zijn, is dit niet het geval, of mocht de bestelling om welke reden dan ook een vertraging oplopen dan zal HaarfijnShop.NL u hiervan tijdig op de hoogte brengen. Indien een gedane bestelling binnen 30 dagen niet uitgeleverd kan worden, heeft u het recht zonder opgaaf van reden de bestelling schriftelijk te annuleren, waarna HaarfijnShop.NL het volledige aankoopbedrag zal crediteren en terugstorten op uw rekening. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, na een vooruitbetaling of via iDEAL, wordt uw bestelling met  PostNL verzonden.Overschrijding van de levertermijn geeft u geen recht op schadevergoeding. Vooralsnog leveren en verzenden wij alleen in Nederland.

1. Verzendkosten

De verzendkosten per bestelling binnen Nederland bedragen € 6,95

Vooralsnog leveren en verzenden wij alleen in Nederland.

Vanzelfsprekend rekenen wij geen verzendkosten bij afhalen in onze salon.


2. PostNL

Uw bestelling wordt door PostNL op het door u aangegeven adres aangeboden. Mocht er op het moment van bezorging niemand thuis zijn, dan wordt op een later tijdstip nogmaals geprobeerd uw bestelling af te leveren. Indien ook bij de tweede aanbieding niemand aanwezig is, zal een bericht in de brievenbus worden achter gelaten met daarop het adres van het postkantoor waar de bestelling vanaf de volgende werkdag kan worden afgehaald. Uw bestelling blijft gedurende drie weken op het postkantoor liggen.

3. Gratis afhalen in onze salon

Bestellingen kunnen ook afgehaald worden in onze salons. Als u een bestelling heeft geplaatst, dan kiest u voor afhalen in een van onze salons, daarna gaat u verder met afrekenen.
Als uw betaling bij ons binnen is, nemen wij uw bestelling in behandeling. Zodra deze gereed is, krijgt u van ons een e-mail, waarna u uw bestelling in onze salon kunt komen afhalen.

Afhalen is mogelijk op de volgende adressen:

Salon Haarfijn Kappers

Utrecht Centraal station

stationspassage 10

3511 CB  Utrecht

van dinsdag t/m vrijdag 08.00 tot 20.00 uur

maandag 09.30 tot 19.00 uur

zaterdag 09.30 tot 17.00 uur

Salon Haarfijn Kappers

winkelcentrum Overvecht

Zamenhofdreef 1

3562 JT Utrecht

maandag 11.00 tot 17.30 uur

dinsdag en woensdag 09.30 tot 17.30 uur

donderdag (koopavond) 09.30 tot 20.00 uur

vrijdag en zaterdag 09.30 tot 17.00

Retourzendingen:

(kort samengevat, zie ook onze algemene voorwaarden)


Controleer de geleverde artikelen onmiddellijk na ontvangst. Eventuele gebreken dient u uiterlijk binnen twee (2) weken na aflevering schriftelijk en gemotiveerd aan HaarfijnShop.nl te melden.

Als is aangetoond dat een artikel niet aan de overeenkomst beantwoordt, heeft HaarfijnShop.nl de keuze het artikel tegen retournering daarvan te vervangen door een nieuw exemplaar dan wel de factuurprijs plus daarvoor betaalde verzendkosten terug te betalen.

Als u een artikel om welke reden dan ook toch niet wilt hebben, heeft u het recht het artikel binnen zeven (7) werkdagen na aflevering aan HaarfijnShop.nl te retourneren en de overeenkomst te ontbinden. Retourzendingen worden in dit geval alleen geaccepteerd als deze voldoende gefrankeerd zijn en de verpakking van het artikel absoluut onbeschadigd is. Het betaalde bedrag wordt uiterlijk binnen dertig (30) dagen door HaarfijnShop.nl terugbetaald. De rechtstreekse kosten van terugzending komen voor uw rekening.


Tondeuses, trimmers, neustrimmers, föhns, elektrische krulborstels, krultangen, krulsets, wafelijzers, stijltangen en alle soorten hair-extensions, haarstukken en haarsieraden kunnen niet geruild of geretourneerd worden uit hygiënische overwegingen. Kappersscharen en scheerkoppen kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Artikelen uit de “Op is Op” koopjeshoek kunnen evenmin geretourneerd worden.

Retouradres:

HaarfijnShop.NL

p/a Haarfijn Kappers

Stationspassage 10

3511 CB Utrecht.

info@haarfijnshop.nl